smartdok gratis

Är du ute efter timregistrering eller ett system som hjälper dig att få kontroll på service och översikt av företagets maskiner? Söker du ett avvikelsesystem? Kanske behöver du en Personalliggare på din arbetsplats?

Med höstens ankomst kommer också en ökad aktivitet – låt SmartDok göra din vardag enklare!

Vi på SmartDok är redo för hösten och en ökad aktivitet för många i bygg- och anläggningsbranschen. Varför inte starta med att testa på SmartDok?

Ja, jag vill komma igång på SmartDok – Kontakta oss

Är du ute efter timregistrering eller ett system som hjälper dig att få kontroll på service och översikt av företagets maskiner? Söker du ett avvikelsesystem? Kanske behöver du en Personalliggare på din arbetsplats?

– Vi är redo att hjälpa dig med en digital lösning för ovan nämnda behov. Kontakta oss så sätter vi upp ett skarpt konto. Vi kan nästan lova att du kommer få en förenklad vardag och gå med ökad vinst i dina projekt genom användning av SmartDok, säger VD Steffen Nerdal.

Hösten är här – kom igång med SmartDok nu.

SmartDok kan hjelpe deg med følgende:

1. TIDRAPPORTERING

SmartDok gör tidrapportering och godkännande av timlistor enkelt!

  • Tidrapportering görs enkelt via mobilen – var som helst, när som helst. Du kan även enkelt registrera dina timmar via datorn eller läsplatta. Stöd för Android och IOS (iPhone)
  • SmartDok är ett system anpassat för bygg- och anläggningsbranschen. Det är utvecklat tillsammans med branschen. Detta försäkrar dig som användare att nödvändiga funktioner är på plats från början.
  • Ett översiktligt gränssnitt i SmartDok gör att du slipper använda dyrbar tid på administrativt arbete för att framskaffa faktura- och löneunderlag.

Läs mer vad tidrapportering-modulen i SmartDok kan hjälpa dig med: Tidrapportering – SmartDok

2. HMS/KMA Checklista

Aldrig tidigare har det varit enklare att fylla i checklistor!

  • Bifoga bilder i dina checklistor. Detta både förbättrar och förenklar dokumentationsarbetet
  • Du kan rita och förklara på bilderna innan du sänder in dem tillsammans med checklistan
  • I SmartDok kan du skapa och anpassa formulär till din verksamhet. Du reducerar därmed antalet mindre relevanta formulär jämfört med ett standardiserat HMS/KMA-system  
  • Samtliga formulär kan tillknytas direkt till maskiner eller projekt

Läs mer vad HMS/KMA Checklista-modulen i SmartDok kan hjälpa dig med: HMS/KMA Checklista – SmartDok

3. MASKIN OCH SERVICE

Få översikt över maskiner, bränsleförbrukning och service

  • Skaffa dig en bättre översikt och kontroll över egen maskinpark
  • Med maskinmodulen i SmartDok kommer du bli påmind om när det är dags för periodisk service och periodisk fordonskontroll (t.ex. EU-kontroller eller årliga kontroller)
  • Registrering av maskintimmar på konkret maskin och varje enskilt projekt ger dig fullständig kontroll

Läs mer vad Maskin och Fordon-modulen i SmartDok kan hjälpa dig med: Maskin och Fordon – SmartDok

4. VAROR OCH MASSTRANSPORT

Använd mobilen till att registrera varuanvändning eller transport!

5. VERKTYG

Håll översikt över verktyg i företaget

6. ID06 PERSONALLIGGARE

SmartDok’s ID06-ackrediterade Personalliggare är marknadens enklaste och bästa lösning. Nyligen lanserade vi en helt ny Personalliggare app  ! I tillägg har vi Regboxar som gör in- och utregistreringar enkelt för arbetsstyrkan på bygget.    

7. ARBETSLISTA

För dig som är verksam inom skottning och sandning!

8. RESURSPLANERARE

SmartDok ger dig möjligheten att organisera resurserna på ett enkelt och smart sätt

9. ORDER

En modul som är utvecklad för dig som har många mindre uppdrag

SmartDok har i dag över 70.000 användare och över 2500 företag i Sverige och Norge som dagligen använder det digitala systemet. Har du också lust att spara tid och pengar genom att använda SmartDok?

Besök SmartDoks nya hemsida

Önskar du en demo samt pris på SmartDok? Ta kontakt med oss här!

Se hur SmartDok kan förenkla ditt vardagliga arbete