ORDER

Order SmartDok icon

En modul avsedd för de med många små uppdrag

Varför använda ordermodulen i SmartDok?

  • Snabbt och enkelt sätt att informera de anställda om tillgängliga uppdrag

  • Ger dig fullständig kontroll på status av tilldelade uppdrag. Är de färdiga, under arbete eller klara för fakturering?

  • Automatiska påminnelser om ej utförda uppdrag

  • Förbättrar flödet av information mellan ledning och medarbetare

  • Enkel åtkomst till faktureringsunderlag. Snabbare fakturering innebär pengar som kommer in tidigare

Kontakta oss
Titta på video om SmartDok

INGET JOBB, OBEROENDE AV STORLEK, GLÖMS BORT

Vi använder ordermodulen i SmartDok till att fördela ut arbetet till våra anställda. Vi får en snabb överblick och kontroll över alla våra jobb som gör att inget glöms bort trots en hektisk arbetsmiljö.

Synnøve Øhlund, Multi Kulde AS

Du kan se alla jobb som skickas ut, som startas och som är redo att faktureras

En modul som är utvecklad för de som arbetar mycket med mindre uppdrag. Här får ni översikt över alla jobben som ni skickat ut, vilka som är påbörjade, och vilka som är klara för fakturering. Ordermodulen ställer lite större krav på att användarna regelbundet uppdaterar vilka jobb som är startade och vilka som de är klara med.