RESURSPLANERARE

RESURSPLANERARE

Effektiviserar verksamheten

SmartDok ger dig möjlighet att schemalägga och planera resurser – både arbetare och maskiner – på ett enkelt och smart sätt

Effektiviserar verksamheten
Effektiviserar verksamheten

Effektiviserar verksamheten

SmartDok ger dig möjlighet att schemalägga och planera resurser – både arbetare och maskiner – på ett enkelt och smart sätt

Effektiviserar verksamheten
  • Planera och fördela anställda, maskiner och externa resurser på projekt
  • Anställda kan enkelt se var de kommer att vara framöver via mobil eller PC
  • Fördela och planera resurser enkelt med «drag & drop»
  • Lägg till externa resurser så att du får en bättre helhetsbild!
  • Självklart får den anställde information via SMS eller e-post om du gör ändringar i planen
  • Fungerar även bra för att planera semestrar eller annan frånvaro
Fördela och planera resurser enkelt med «drag & drop»
Fördela och planera resurser enkelt med «drag & drop»

Tilldela interna resurser till projekten

Den enskilde medarbetaren kan gå in i appen för att se vilka projekt han/hon ska arbeta med.

Fördela och planera resurser enkelt med «drag & drop»

Tilldela interna resurser till projekten

Den enskilde medarbetaren kan gå in i appen för att se vilka projekt han/hon ska arbeta med.

Effektiviserar verksamheten och är ett verktyg för planering och uppföljning

En förutsägbar vardag gör ditt företag till en vinnare!

Du har redan projekt, anställda och maskiner i SmartDok? Med ett enkelt klick kan du nu planera hela ditt företags resurser.

Modulen effektiviserar verksamheten och är ett användbart verktyg för planering och uppföljning av de resurser som behövs i det dagliga arbetet. Användarna har sitt egna planerade arbete tillgängligt på appen.

Jag vill ha en demo!

SmartDok används för närvarande av 3 750 små och stora byggföretag.